Toppsta – Carti pentru Copii – Recenzii

Toppsta – Carti pentru Copii – Recenzii

Harry Potter viața cu „perfect normal” Dursley la Numărul 4, Privet Drive lasă mult de dorit. La urma urmei, dormitorul său este dulapul de sub scări, vărul său Dudley este un cretin, iar mătușa și unchiul său îl tratează ca pe un inconvenient. Dar la cea de-a unsprezecea aniversare a lui Harry, orice iluzie a normalității este spulberată grosolan când jumătate de gigant Rubeus Hagrid izbucnește în casă pentru a-i livra lui Harry o scrisoare de la școala de vrăjitorie și vrăjitorie a lui Hogwart., Vestea șocantă că Harry este un vrăjitor este începutul unei aventuri interesante pentru a-și întâlni destinul.
Harry intră în lumea magică prin intermediul platformei legendare 9 ¾ la stația King ‘ s Cross și nu privește niciodată înapoi. Vrăjitorul băiat întâlnește primii săi prieteni adevărați pe Expresul lui Hogwart-serios, dar amabil Hermione Granger și distractiv și cu părul aprins Ron Weasley-și simte că a venit acasă în sfârșit. Cu toate acestea, Harry nu poate scăpa de trecutul său tragic: întrucât „băiatul care a trăit” destinul său este legat de cel al răului Lord Voldemort (sau „știi cine”).,
Harry este aruncat în multe aventuri de creștere a părului, dar curajul, loialitatea și curiozitatea prietenilor înseamnă că triumfă din când în când. Aceste aventuri sunt doar o parte din recursul cărților. Faptul că Harry și prietenii lui fac farmece și lupta împotriva răului pe fondul școlii normale de viață, în timp ce dodging profesori, fac temele și navigarea prietenii, conflicte și chiar romantism, le face tot mai palpitant.,
prima carte, Harry Potter și Piatra Filozofală (Harry Potter și Piatra Vrăjitorului din SUA) a fost publicată în 1997 și, de atunci, seria de șapte cărți a continuat să bată tot felul de înregistrări, vânzând peste 500 de milioane de exemplare în întreaga lume. Autorul JK Rowling a scris cărțile de peste șapte ani în diverse cafenele din Edinburgh, în timp ce se străduia să se întâlnească ca o mamă singură, fără să viseze niciodată că Harry Potter va deveni unul dintre cele mai cunoscute personaje de carte scrise vreodată., Cărțile sunt creditate pe scară largă cu schimbarea peisajului ficțiunii pentru copii și au câștigat mai multe premii, inclusiv Premiul Nestlé Smarties și British Book Award.
în 2001, cărțile au fost catapultate unui public și mai larg, odată cu lansarea filmului de la Hollywood al lui Harry Potter și Piatra Filozofală. Filmele au lansat carierele lui Daniel Radcliffe ca Harry, Emma Watson ca Hermione și chiar Robert Pattinson ca Cedric Diggory., De atunci, Pottermania nu a arătat semne de reducere: puteți găsi Lego Harry Potter, jucării, jocuri video, un parc tematic Harry Potter, o piesă de teatru de succes (Harry Potter și copilul blestemat) și multe altele. Potterheads pot afla în ce casă se află, care este Patronusul lor, vizitează platforma 9¾ și chiar joacă Quidditch.
în timp ce filmele sunt favorite de familie ferme, inutil să spun că nu pot trăi până la cărțile încântătoare. Cele șapte cărți permit copiilor să crească cu Harry., Mai multe teme pentru adulți apar în cărțile ulterioare, iar unele dintre bătăliile și poveștile magiei întunecate pot fi înfricoșătoare, așa că recomandăm cărțile pentru toți iubitorii de povești de la 9 în sus. Și dacă vă plac cărțile Harry Potter, consultați filmele Harry Potter și citatele noastre preferate Harry Potter!
Muggles beware-suntem trece magia pe!,
Toate cărțile cu Harry Potter pentru:
1 Carte: Harry Potter și Piatra Filozofală (1997)