Dlouhodobé Recenze: Naše Oblíbené Snowboardy Právě Teď

Jsme souzeni Ekvalizér jako nejlepší ženy-specifické snowboard, ale to mohl právě jak snadno vydělat all-mountain ocenění. „Rychlý, citlivý, spolehlivý, energický a všestranný fantastický-jednorožec,“ shrnul jeden jezdec.

kup teď

Runner-Up: Pallas Epiphany ($549)

Malé značky muset hodit velký údery vyniknout mezi zkušební těžké váhy, a to je přesně to, co Salt Lake City je Pallas udělal s Epiphany., Zúžený speedster s na druhou nosu a crescent-moon ocas, krása jeden měl tester tryskající: „nikdy jsem neměla hezčí, více položil-out vyřezává.“Varovala, že tuhé uhlíkové a laminátové topolové jádro Epiphany vyžaduje agresivní a pozorný styl jízdy. „A pak řídit desku,“ řekla. „Jinak vás deska bude řídit.,“

kup teď

Nejlepší Custom Snowboard

(Foto: se Svolením Vyvřelé)

Vyvřelé Dark Star (Vlastní staví začínají na $1,399)

Dark Star testovali jsme chlubil žlutá-srdce na dřevo-obilí vrstva, která byla tak strhující, že naše posádka je první sklon k zavěšení desky v muzeu. Ale jakmile jsme to odebrali v prášku, tyto civilizované představy se rozpadly. Toto zvíře patří do volné přírody.,

díky živému a citlivému jádru popela a javoru nabije deska vážné linie a hravě vyskočí z každé funkce. A tupý nos, zubatý ocas, a agresivní vykrojení kreslit čáry přes manšestr s architektonickou přesností. Proč tak drahé? No, desky Igneous jsou ručně vyráběné pro spec v Jacksonu, Wyoming, a zakončené exotickými lesy, jako je pomerančová borovice, spálený popel a cocobolo., Můžete si vybrat ze tří stavebních profilů: jasan a javor all-mountain stavět, že ohromil našich testerů s jeho vyváženou jízdu, světlejší javor a jedle backcountry stavět, a dražší ultralight možnost, která používá javor a jedle jádrem, ale nahrazuje laminát, který je sevřený kolem jádra s uhlíkových vláken a laminátu. ACH, a pokud vás výtahy vypnou, Igneous bude více než šťastný, že vyrobí vaši temnou hvězdu jako splitboard.,

Koupit nyní

Runner Up: Franco Snowshapes všelék (vlastní sestavení začíná na $3,000)

Franco ručně vyráběné snowboardy jsou vždy šlágrem testu. Vlastní všelék 164, který jsme testovali, měl zebrou pruhovanou dřevěnou horní vrstvu, která byla nejvíce zatýkána z celého testu. Ale to byl prodloužený nos zbraně, zaoblený ocas, a tuhý, Big-mountain build, který nás vyhrál. Jediným problémem je, že žádný z našich testerů se jim nemůže přiblížit.,

kup teď

Co Vědět, Než se podíváte na Další Snowboard

předtím, Než začnete hledat to kouzlo skartovat hůl, vezměte si čas poznat sám sebe. Čím více můžete definovat své záměry, tím lepší bude proces nákupu. Těchto pět klíčových úvah vám pomůže poznat přesně to, co chcete před hledáním nového snowboardu:

jak si představujete svůj vysněný den snowboardingu?

jste křižování zajíček svahy? Pád čelistí v parku? Bodování hluboký prášek? Vyřezávání čerstvého manšestru?, Existují specializované desky pro každý z těchto aspektů jízdy,stejně jako do-it-all paluby, které si nějakou práci.

nyní probudit. Jak vypadá realita?

ne každý den jízdy je zasněný. Žijete na východním pobřeží a potřebujete desku, která drží hranu v ledu? Pokud je nedostatek prášku, budete putovat směrem do parku? Nenakupujte jen pro desku, kterou chcete, nakupujte pro desku, kterou potřebujete.

jaké desky jste si v minulosti užili-a jaké desky jste nenáviděli?

potřebovali jste více plováku v hlubších dnech? Toužila jsi po víc popu?, Byla velikost správná, ale flex příliš měkký? Pokud nemáte zkušenosti s jízdou na různých deskách, jděte ven a experimentujte. Můžete si přečíst snowboardové recenze po celý den, ale nic neodhalí vaše preference, jako je zážitek z první ruky.

jaká je vaše úroveň dovedností?

Pokud jste na snowboardingu úplně nový, potřebujete desku pro začátečníky, která je na měkké straně, snadno se otáčí a nerozbije banku., Do našeho testu jsme nezahrnuli desky pro začátečníky, ale směrová dvojčata jako Burton podněcovatel, GNU Chromatic a K2 Standard jsou solidní a cenově dostupné možnosti, které se snadno naučí a stále umožňují postup.

Pokud jste středně pokročilý nebo pokročilý jezdec, měli byste zvážit terén, který vás nejvíce baví, a styl jízdy, který dáváte přednost. Například pokročilý jezdec v parku má drasticky odlišné požadavky než požadavky stejně pokročilého freerideru.

jaký je váš rozpočet?

neexistuje žádný magický vzorec pro navigaci nákladů na snowboard., Obecně platí, že dražší paluba ($1,000 nebo více) bude používat lehčí, dražší materiály, jako je uhlík nebo používají složité stavební techniky. Dražší deska však nemusí nutně trvat déle nebo zlepšit jízdu. Zamilovali jsme se do levných, ne-ozdůbky paluby, které jsou těžké, překvapivě trvanlivé, a sen jezdit. Pokud jste na palubě nakupování na rozpočet, usilovat o něco kolem $ 500 nebo méně.,

Jak Vybrat Snowboard

nejen, že je užitečné vědět, sami sebe, než výběrem z nové desky, ale je také dobré praxi znát rozdíl mezi speciální desky a all-mountain prken, stejně jako variace na snowboard tvary, profily, flex, vykrojení a technologii.,

• Tvar
  • Profil
  • Flex
  • Vykrojení
  • Technologie
  • Závazné Držet Vzor
  • Velikosti
  • Nákup Ženy-Konkrétní Desky

Specializované Desky Versus All-Mountain Prken

Jako shot-puttery nebo překážka násypky, specializované snowboardy lesk v určitých oblastech. Poppy park desky jsou bezkonkurenční, když posuvné boxy po celý den, ale nechtěli byste tip do 60 stupňů skluzu s jedním pod nohama., Totéž platí pro směrové prášek deska: typický široký, big-čichal otakárek je u jeho nejlepší v hlubokém sněhu, ale robustní, variabilní podmínky týdny po bouři, může se vám nadávat váš nákup.

protože se podmínky neustále mění, milujeme specializované tvary, které jsou stále Kompetentní mimo své oblasti odborných znalostí. Testeři zjistili, že nikdy letní Shaper Twin, například, drtí park, ale stále má stabilitu bičovat magnáty, jezdit groomers rychlostí, a klesnout technické útesy., Japow, zatímco je určen pro prášek, udržuje dokonalou kontrolu hran při řezbářství.

a pak samozřejmě existují desky postavené se vším na mysli, jako je dámská Rossignol Diva LF a Jones Mind Expander.

tvar

snowboardy lze rozdělit do čtyř hlavních kategorií: směrové, dvojité, směrové dvojče a asymetrické tvary.

směrové tvary mají tendenci mít delší nosy a kratší ocasy. Často mají zúžení, což znamená, že nos je širší než ocas (to dává lepší plovák v prášku)., Tyto desky jsou postaveny především pro All-mountain snowboarding a freeriding, protože jsou více důvěry inspirující rychlostí. Některé z nich jezdí dobře přepínač (i když jen zřídka, stejně jako true twin tvar), zatímco jiní, jako Zařízení Roku–vítězná Weston Japow, by vyžadovalo přání smrti, aby tak učinily.

dvojče (alias pravé dvojče) je klasický symetrický tvar, který si většina lidí představuje při představování snowboardu. Nos a ocas jsou zrcadlovými obrazy jeden druhého a tyto desky jsou nejvhodnější pro freestyle nebo celohorskou jízdu, protože je lze jezdit pravidelně i přepínat.,

dítě twin a directional tvarů je directional twin, trochu matoucí termín, protože může odkazovat na dvě různé věci: směrově tvarované desky s twin flex vzor, nebo dvojče s directional flex vzor. Tyto desky jsou vhodné pro cokoli od prášku po trubku, ale jsou nejčastěji určeny pro jízdu na všech horách.

značky v poslední době experimentují s asymetrickými tvary., Tento trend přichází na paty zjevení: na rozdíl od lyžařů, kteří čelí vpřed a odbočit vlevo nebo vpravo s přesně stejné fyzické pohyby, do stran-stojí snowboardisty mají anatomicky různorodých zatáček. V podstatě proto, že naše toe-side otáčky se liší od našich pata-Boční zatáčky, toe-side konstrukce nemusí zrcadlit pata-Boční konstrukce.

Splitboardy jsou snowboardy, které jsou rozřezány na polovinu a lze je rozebrat a rozdělit na pár lyží pro skinning do kopce. Když je čas sestoupit, splitboardista položí kůže, znovu sestaví snowboard a jede z kopce., Jednou z našich oblíbených splitboardů roku 2019 je Lib Tech Split BRD. (Vzhledem k tomu, splitboarding se nejčastěji vyskytuje v lavinového terénu mimo hlídala hranice lyžařské středisko, doporučujeme vám dosáhnout pokročilé úrovně snowboarding a zapsat se do laviny úrovni-jeden kurz.)

profil

profil odkazuje na obrys snowboardu, když se na něj podíváte bokem položeným na zemi. Tato křivka určuje, jak deska interaguje se snowpackem. Následující podmínky se vztahují k profilu.

Camber., Vraťte se včas na zlaté dny snowboardingu a camber je vše, co byste viděli na hoře. Tento klasický profil ve tvaru oblouku je definován sestupnou křivkou, s mezerou mezi středem desky a zemí a kontaktními body na obou stranách vazebných vložek. Odklon vyžaduje sílu směrem dolů, aby se zapojily flex a kolejnice desky, a následně dodává pop, výkon, a grip.

Rocker. Rocker je opakem camber. Stejně jako Oblouk vzhůru nohama mají skalnaté desky jediný kontaktní bod mezi vazbami, s převrácenou špičkou a ocasem., Rocker nabízí menší přesnost v ledovém a technickém terénu, ale je snadné se otočit a bezkonkurenční, pokud jde o plavání v prášku.

ploché. Flat camber se v posledních několika letech stal mimořádně populárním, natolik, že si získal svou vlastní kategorii. Jak název napovídá, tento tvar se často používá v parkových a celohorských deskách.

Hybrid. V těchto dnech jsou běžné hybridní desky, které kombinují rocker i camber., Weston Japow, například, má camber sekce dominující část desky, což umožňuje vysokorychlostní vyřezává, s rockered nos, který přináší float předpokladem pro hluboké dní. Na druhé straně Gnu Müllair má mezi nohama jemný rocker, sevřený dvěma intenzivními kapesami.

Pokud jste v těchto podmínkách noví, snažte se v nich nezachytit. Spíše určit, jaký druh jízdy se vám líbí dělat, a pracovat dozadu odtamtud. Pokud toužíte po popu a jedete pouze v pekelně ohnutých rychlostech,je pro vás nejlepší odklon., Pokud jezdíte hravě a oceníte vztlak v bouřkových dnech, rocker je váš přítel. Pokud jste nevybíravý drtič, jak je pravděpodobné, že se ztratí v bílé místnosti, jak jste shodit v parku, hybrid bude nejlépe sloužit vašim potřebám.

Flex

diskuse o snowboardových tvarech je neúplná bez zmínky o flex. Snowboardisté odkazují na flex dvěma způsoby: podélný flex a torzní flex. Podélný flex-flex, který cítíte od špičky k ocasu-pomáhá určit sílu a stabilitu ollie., Torzní flex-flex, který cítíte od okraje k okraji – přímo ovlivňuje schopnost otáčení a držení okrajů. Vše, co opravdu potřebujete vědět, je, že měkčí deska je hravější a odpouští, ale také méně stabilní v rychlosti, zatímco tužší deska je méně hravé, ale spolehlivější a citlivější v steeps.

začátečníci budou šťastnější s měkčími deskami, zatímco pokročilí jezdci by si měli vybrat hůl na základě osobních preferencí: měkké až středně tuhé desky pro park, středně tuhé a pro všechny-horské jezdce a freeriding.,

Sidecut

Sidecut odkazuje na oblouk podél okrajů snowboardu. Tento oblouk-měřený jeho poloměrem-je přímo zodpovědný za to, jak se deska otáčí. (Deska s větším poloměrem sidecut přirozeně chce kreslit větší oblouky, když vyřezává z hory.), Když čumíš na nový snowboard, mějte na paměti, že větší-poloměr sidecuts jsou mělčí a těžší vidět, zatímco menší sidecuts jsou hlubší a více definovaných.

technologie

Za prvé, horký pohled na snowboardovou technologii: hodně z toho je naprostý nesmysl., Značky házet kolem proprietární technologie chtě nechtě ve svých deskových popisů-hle Karbon bambus Booster hrboly! Podívejte se na tyč Titanového uranu! Existuje spousta technologických pokroků, které milujeme geek out over, jako jsou rychlejší a silnější základní materiály, jádra vyztužená uhlíkem, zoubkované hrany, revoluční tvary ocasu, zlepšená absorpce nárazů. Obecně řečeno, ačkoli, bereme tech mluvit s zrnko soli a snaží se vyhnout vychovávat konkrétní specifikace zdůrazňuje, pokud naši testeři si to všimnout na vlastní pěst., Například surfovací Rocker Jones Mind Expander je pozoruhodný, protože výrazně ovlivňuje pocit expandéru mysli.

Vázací vzory

v tomto okamžiku je snowboardový svět do značné míry rozdělen na dva tábory: šrouby a štěrbiny. Nejběžnější jsou čtyřjamkové Šroubové vzory a většina závazných značek vyrábí své výrobky s ohledem na kompatibilitu se šroubovými otvory. Burton je v čele slot revoluci, a všechny jeho desky jsou postaveny s Kanálový systém, který umožňuje integrované, nastavitelné fit., Tuto technologii využívají i další značky, například Signal. Kde jste pádu na sloty-versus-šrouby diskuse je do značné míry otázkou osobních preferencí, ale mějte to na paměti: pokud jste jít s Burton Channel systém, Burton EST vázání jsou lepší, ale jsou to také neslučitelné s čtyři-otvor šroub-vzor desky.

Velikost

neexistuje žádná kalkulačka, která by vyplivla vaši přesnou ideální velikost desky. Grafy velikosti desek existují, ale liší se od značky k značce a desce k desce.

Stará logika říká, že si vyberete desku, která zasáhne mezi bradou a nosem, když stojí na konci., To však pouze zvažuje výšku a nezohledňuje důležitější měření, jako je hmotnost, styl jízdy a úroveň dovedností. Experimentování je klíčem, pokud jde o volby v nastavení, ale můžete také použít tuto Evo obecné dimenzování grafu a velikost nahoru nebo dolů:

· Jděte menší, pokud jste nováček.

· jděte větší, pokud jste pro svou výšku těžší než průměr.

* jděte menší, pokud jste featherweight.

· jděte větší, pokud vám záleží více na rychlosti a plováku než na agility a vzdušném výkonu.,

· jděte menší, pokud máte větší pravděpodobnost, že budete v parku, než honit pow.

Funky desky, Funky dimenzování

ne každá deska hraje podle stejných pravidel. Zatímco vaše klasicky klenutý twin deska bude line up s více dimenzování grafy, stále více a více nekonvenční desky jsou postaveny, aby se jel kratší nebo delší, než je vaše normální velikost. Testeři, kteří normálně jezdit 158 – 160 cm, desky, například, miloval Jones Mysli Expander v 154—big-nosem, rocker-dominantní deska s menší vykrojení, a jezdci miloval hravost ukázalo při velikosti dolů.,

boot and Board dimenzování

víte, co říkají o velkých nohou? Dělají snowboard nakupování bolest! Pokud máte gargantuan, boty velikosti Sasquatch, budete muset zvážit středně širokou nebo plnou desku, abyste se vyhnuli nadměrným převislým botám a přetahování prstů.

nákup ženských desek

jaký je rozdíl mezi mužskými a ženskými snowboardy? Dostáváme tuto otázku po celou dobu. Pravda je, že je minimální. Zatímco typy těla se nevyhnutelně liší, muži a ženy skutečně jezdí na snowboardu docela podobně. Muži skartovat, a ženy skartovat, také., Samozřejmě, těla chlapců bývají větší a svalnatější, takže Pánské desky jsou obecně tužší a dostupné ve větších velikostech, zatímco možnosti žen jsou často měkčí a dostupné v menších. Dámy s velkými nohami (dámská velikost 11 a vyšší) budou přirozeně přitahovat k pánským modelům, protože dámské verze nejsou obvykle nabízeny v širokých velikostech. Desky specifické pro ženy jsou také prodávány směrem k ženám-někdy velmi špatně-s grafikou i názvy modelů odrážejícími tento cílový trh., Přemýšlejte o tom takto: ingredience v receptu jsou stejné, ale porce a prezentace jsou trochu jiné.

některé značky staví Dámské desky od nuly. Jiní nabízejí ženám specifické verze pánských desek, jediné rozdíly jsou dimenzování a flex vzor. Je jeden typ lepší než druhý? Upřímně, ne. Naši testeři milovali a nenáviděli iterace obou ilků.

mohou ženy jezdit na pánských prknech? Sakra ano. Některé desky, jako je například výbava letošního Travise Rice Orca, nejsou k dispozici u modelů specifických pro ženy., Ale to přijde ve velikostech až na 144, což je více než dost, aby vyhovoval lidem až 100 liber. Mnoho našich silných ženských testerů jako tužší snowboard, a tak dává přednost pánským modelům. Ze stejného důvodu máme kratší mužské testery, kteří se rozhodnou jezdit na ženských deskách. Je rok 2020, lidé-jezdit, co chcete.

Podal: SnowboardsSnow Sportovní

Vedou, Foto: Drew Zieff

Když si koupíte něco, pomocí maloobchodní odkazy v našich příbězích, můžeme získat malou provizi. Venku nepřijímá peníze za redakční recenze. Přečtěte si více o naší politice.,