recenze našich finančních nástrojů.

recenze našich finančních nástrojů.

vstoupil do dohody o postoupení, s Osobní Capital Corporation („Osobní Kapitál“), jehož prostřednictvím Autor bude zaplaceno mezi $70 a $150 pro každou osobu, která používá webovou stránku, zaregistrovat se Osobní Kapitál a odkazy alespoň 100 000 dolarů v investovatelných majetku na Osobní Kapitál je Zdarma Finanční Dashboard. Autor může také být způsobilé k účasti v další náhradu bonus programu, jehož prostřednictvím Autor bude vyplacena další kompenzace na základě dosažení určitého cíle, metriky., Způsobilí účastníci programu kompenzace bonusů a metriky cílů jsou stanoveny PCC podle vlastního uvážení. Autor není spojen s osobním kapitálem a autorské služby se skládají pouze z doporučení potenciálních klientů. V důsledku tohoto ujednání může autor finančně těžit z odkazování potenciálních klientů na Osobní kapitál. V důsledku dohody o postoupení nebudou investorům účtovány žádné poplatky ani jiné částky autorským nebo osobním kapitálem., Investoři, které jsou podle Autora na Osobní Kapitál a registraci pro investiční poradenství poskytnuté Osobní Kapitálu dceřiné společnosti, Osobní Capital Advisors Corporation („PCAC“), nebude platit zvýšené poplatky za správu nebo jiné podobné odškodnění Autor, Osobní Kapitál, nebo PCAC v důsledku postoupení uspořádání. Další informace o PCAC je obsažena v Části 2A PCAC Formuláře ADV. Toto postoupení smlouvy s Autorem, neznamená, sponzorství, souhlasu, schválení, vyšetřování, ověřování nebo monitorování PCAC obsahu z webové stránky Autora., Osobní Kapitál není zodpovědný za obsah jakýchkoli stránek ve vlastnictví třetí strany, které mohou být spojeny s Osobní Kapitálu webové Stránky, bez ohledu na to, zda odkaz je poskytována PCAC nebo třetí strany. Osobní Kapitál není připravit nebo udržet, a to není a nebude recenze, nebo aktualizovat, a nezaručuje přesnost, včasnost, úplnost, vhodnost, spolehlivost, nebo užitečnost jakýchkoliv informací, obsažených na odkazovaných webových stránkách třetích stran.