Toppsta – Dětské Knihy – Recenze

Toppsta – Dětské Knihy – Recenze

Harry Potter je život s „normální“ Dursleyových zobí ulice 4 listy hodně být požadovaný. Koneckonců, jeho ložnice je skříň pod schody, jeho bratranec Dudley je blbec a jeho teta a strýc s ním jednají jako s nepříjemností. Ale na Harryho jedenácté narozeniny, žádné iluze normality je hrubě rozbil, když půl-obr Rubeus Hagrid vpadne do domu dodávat Harry dopis z Bradavic Školy Čar a Kouzel., Šokující zpráva, že Harry je čaroděj, je začátkem vzrušujícího dobrodružství, které splní jeho osud.
Harry vstupuje do kouzelného světa prostřednictvím legendární platformy 9 ¾ na King ‚ s Cross station a nikdy se neohlíží zpět. Chlapec průvodce se setká s jeho první skutečné přátele, na Bradavice Express – vážné, ale trochu Hermiona Grangerová a zábavné a ohnivé vlasy, Ron Weasley – a cítí se jako on přišel konečně doma. Harry však nemůže uniknout své tragické minulosti :protože „chlapec, který žil“, je jeho osud vázán na osud zlého Lorda Voldemorta (nebo“víte kdo“).,
Harry se vrhá do mnoha dobrodružství, ale odvaha, loajalita a zvědavost přátel znamenají, že triumfují znovu a znovu. Tato dobrodružství jsou jen součástí přitažlivosti knih. Skutečnost, že Harry a jeho přátelé jsou kouzlení a boj zla proti pozadí normální školní život, zatímco uhýbat učitele, dělat domácí úkoly a navigace přátelství, konflikty a dokonce i romantika, dělá je to ještě víc vzrušující.,
první knihu, Harry Potter a Kámen Mudrců (Harry Potter a Kámen mudrců v USA) byla publikována v roce 1997 a od té doby, sedmi-book-série odešla na přestávku všechny druhy záznamů, prodej přes 500 milionů kopií po celém světě. Autor JK Rowling napsal knih více než sedm let v různých kaváren v Edinburghu jako ona bojovala za to, aby uživil jako svobodná matka, nikdy snil, že Harry Potter by se stal jedním z nejlepších-známé knižní postavy, kdy byla napsána., Knihy jsou široce připočítány se změnou krajiny dětské beletrie a získaly několik cen, včetně ceny Nestlé Smarties a British Book Award.
v roce 2001 byly knihy katapultovány ještě širšímu publiku vydáním hollywoodského filmu Harry Potter a Kámen mudrců. Filmy zahájily kariéru Daniela Radcliffe jako Harry, Emma Watson jako Hermiona a dokonce i Robert Pattinson jako Cedric Diggory., Od té doby Pottermania nevykazuje žádné známky pomíjení: najdete Lego Harry Potter, hračky, videohry, Zábavní park Harry Potter, úspěšnou divadelní hru (Harry Potter a prokleté dítě) a další. Potterheads mohou zjistit, v jakém domě jsou, Jaký je jejich patron, navštívit platformu 9¾ a dokonce hrát Quidditch.
zatímco filmy jsou pevnými rodinnými favority, netřeba říkat, že nemohou žít až do okouzlujících knih. Sedm knih umožňuje dětem vyrůstat s Harrym., V pozdějších knihách se objevují další témata pro dospělé a některé bitvy a příběhy temné magie mohou být děsivé, takže doporučujeme knihy pro všechny milovníky příběhů od 9 nahoru. A pokud máte rádi knihy Harryho Pottera, podívejte se na filmy Harryho Pottera a naše oblíbené citace Harryho Pottera!
mudlové pozor-míjíme kouzlo dál!,
Všechny knihy o Harrym Potterovi v pořadí:
Kniha 1: Harry Potter a Kámen Mudrců (1997)