Z Archivu: Původní Recenze z ‚Sgt. Pepper‘ s Lonely Hearts Club Band‘

Hudebně, existují již náznaky, že intenzivní atonality „Den v Životě“ je klíčové, aby zvuk z roku 1967. Electronic-rock, s cílem ohromit publikum, dorazil do půl tuctu důležitých nových vydání. Žádný z těchto písní má kontrolované intenzity „Den v thg Život“, ale ochotu mnoho zdrženlivý hudebníci „nechat jít“ znamená, že vážné nejistý-pop může být na cestě.,

nakonec je to však rozruch nad údajným vlivem drog na Beatles, který může zabránit“ den v životě “ v dosažení masového publika. Píseň je zdržet, „rád bych tě proměnit,“ má trápilo disk žokejů hypersenzitivní na „skryté podvratné činnosti“ v rock ‚n‘ roll. Ve skutečnosti, případ může být v rámci struktury „Den v Životě“ pro přesvědčení, že Beatles — tak jako mnoho skladatelů Pop — jsou si vědomi maxima a minima vědomí.

píseň je postavena na sérii napjatých, melancholických pasáží, následovaných stoupajícími verzemi., Například v úvodní sloce se Johnův hlas blíží k prasknutí zoufalstvím. Ale po pozvání, „rád bych vás Zapnul,“ Beatles vložili mimořádný atonální tah, který je šokující, dokonce bolestivý, do uší. Ale to skvěle obaluje píseň, a, pokud je refrén, který předchází to naznačuje, zapnutí, crescendo paralely a vyvolaných „rush.“

most začíná ve staccato crossfire. Cítíme, že vypravěč stoupá, obléká se a dojíždí rote. Hudba je nervózní disonancí kabaretního jazzu., Perkusní buben se roztaví v lapající železniční chug. Pak

našel cestu nahoru a měl kouř
někdo mluvil a já jsem šel do snu.

slova vyblednou do zpěvu volných prostorných akordů, jako je počáteční marihuana „buzz.“Ale tón se stává tajemným a pak zlověstným. Hluboké struny nás vezme na Wagnerovské sestup a jsme zpět na původní blues téma, a původní prohlášení, „četl jsem zprávy dnes oh, chlapec.,“

ve skutečnosti je těžké pochopit, proč BBC zakázala „den v životě“, protože jeho poselstvím je zcela jasně let z banality. Popisuje hlubokou realitu, ale rozhodně ji neoslavuje. A jeho závěr, i když velkolepý, vypadá, že představuje negaci sebe sama. Píseň končí na jedné nízké, rezonanční poznámce, která je udržována po dobu 40 sekund. Po dosažení absolutního míru zrušení je vypravěč mimo melancholii. Ale o jeho klidu je něco napjatého a neodvolatelného. Zní to jako zničení.,

jaká škoda, že „den v životě“ je jen coda k jinak nerozeznatelné sbírce práce. Potřebujeme Beatles, ne jako klášterní skladatelé, ale jako společníci. A potřebují nás. V dosazením studio konzervatoře pro publikum, které přestaly být lidových umělců, a změna je to, co dělá jejich nové album monolog.