ovatko poliittiset kannanotot verovähennyskelpoisia?

päivitetty verovuodelle 2017.

tämän vuoden presidentinvaaleissa kausi surisee pitkin, kampanja-osuus yhteensä on yli 800 miljoonaa dollaria, ja he jatkavat nousuaan. Tällä varainhankinnan tasolla tulee varmasti mieleen yksi kysymys: ovatko poliittiset kannanotot verovähennyskelpoisia?

lyhyt vastaus? Ei.

useimmat poliittiset kannanotot, olivatpa ne paikallisia, alueellisia tai kansallisia, eivät ole verovähennyskelpoisia eivätkä ole olleet vuosiin., Joten, jos satut olemaan yksi niistä monet ihmiset, lahjoittamalla poliittisten ehdokkaiden kampanjan varat, älä odota vähentää niitä maksuja seuraavaan veroilmoitukseen.

ja sama pätee yrityspalautukseen. Useimmissa tapauksissa poliittisia rahoitusosuuksia ei pidetä kannattavana liiketoimintakuluna, joten ne eivät ole vähennyskelpoisia.

Kun kirjoitat tarkistaa, poliittinen puolue voi auttaa teidän vero bill, on olemassa tapoja tukea taloudellisesti aiheuttaa sinulle usko ja silti ottaa vero hyötyä prosessissa. Sinun täytyy vain löytää hyväntekeväisyysjärjestö, joka täyttää verovähennyskelpoiset maksut.,

Verokelpoiset hyväntekeväisyysjärjestöt eivät saa lobata tai antaa rahaa ehdokkaalle, poliittiselle puolueelle tai poliittisen toiminnan komitealle (PAC). ”Koulutuksen” nimissä ne voivat kuitenkin auttaa vakuuttamaan ihmisiä asiaankuuluvista asioista, joilla voi olla vaikutusta lopulliseen vaalitulokseen.

Mistä tiedän, ovatko lahjoitukset hyväntekeväisyyteen verovähennyskelpoisia?

vain 501(c)(3) organisaation rahoitusosuudet ovat verovähennyskelpoisia. Verovirasto on nimennyt nämä ei-rahoitukselliset järjestöt hyväntekeväisyysjärjestöiksi.,

epäselvyyksien selventämiseksi hyväntekeväisyysjärjestön olisi ilmoitettava selkeästi yksityiskohtaiset tiedot veroviraston organisaatiotyypistä ja siitä, ovatko lahjoitukset verovähennyskelpoisia.

Jos olet vielä epävarma, verovirastolla on nettityökalu, joka voi auttaa. Vapautetut organisaatiot valitse Tarkista hakutyökalu voit etsiä organisaatioita ja löytää tiettyjä tietoja niiden asemasta.

Ole tietoinen siitä, että kaikki organisaatiot on lueteltu, ja jotkut käyttävät ”doing business as” nimiä, eli ne toimivat heidän liiketoimintansa alle nimi, joka on eri kuin niiden oikeudellinen, rekisteröity nimi., Tällöin hakua heidän juridisella nimellään ei välttämättä näy tietokannassa.

entä muut syyt, joihin uskon, edistävät nonprofitit?

Jos haluat lahjoittaa eniten sosiaali-yhdistyksille, joka tunnetaan 501(c)(4) organisaatiot, vero-maailmassa, sinun täytyy tehdä niin ilman saa veroedun.

on kuitenkin pari poikkeusta.

Lahjoituksia veteraanien järjestöt 90 prosenttia sodan veteraani jäsenyys ja vapaaehtoinen palo-osastot voidaan vähentää veroilmoituksessa.