Anmeldelser av vår Finansielle Verktøy.

Anmeldelser av vår Finansielle Verktøy.

har inngått en henvisning avtale med Personlige Capital Corporation («Personlig Kapital»), gjennom som Forfatter vil bli betalt mellom $70 til $150 for hver person som bruker websiden til å registrere deg med Personlig Kapital og linker på minst $100 000 i investerbare eiendeler til Personlig Kapital er Gratis Økonomisk Oversikt. Forfatteren kan også være kvalifisert til å delta i en ekstra bonus kompensasjon programmet gjennom som Forfatter vil bli utbetalt ytterligere kompensasjon basert på oppnåelse av bestemte mål beregninger., Kvalifiserte deltakere i bonus kompensasjon programmet, og målet beregninger er etablert av PCC, etter eget skjønn. Forfatteren er ikke tilknyttet Personlig Kapital og Forfatterens tjenester bestå av henvisninger til potensielle kunder. Som et resultat av denne ordningen kan Forfatteren økonomisk fordel fra å henvise potensielle kunder til Personlig Kapital. Ingen avgifter eller andre beløp vil bli belastet for investorer Forfatter eller Personlig Kapital som følge av henvisningen arrangement., Investorer som er henvist fra Forfatter til Personlig Kapital og abonnere for investeringsrådgivning tjenester av Personlig Kapital er datterselskap, Personlig Capital Advisors Corporation («PCAC»), vil ikke betale økte ledelsen avgifter eller andre lignende godtgjørelse til Forfatteren, Personlig Kapital eller PCAC som et resultat av henvisning arrangement. Ytterligere informasjon om PCAC er inntatt i Del 2 av PCAC Form ADV. Denne henvisning avtale med Forfatteren ikke innebærer en sponsing, støtte, godkjenning, gransking, godkjenning, eller overvåking av PCAC av innholdet på Forfatterens nettsted., Personlig Kapital er ikke ansvarlig for innholdet på nettsiden eies av en tredjepart som kan være knyttet til Personlige Kapital Hjemmeside uansett om koblingen det er gitt av PCAC eller en tredjepart. Personlig Kapital ikke forberede eller opprettholde, har ikke og vil ikke se på eller oppdatere, og kan ikke garantere nøyaktighet, aktualitet, fullstendighet, egnethet, pålitelighet, eller nytten av informasjon som finnes på slike tredjeparts nettsteder.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *