Lett Turstier

Nybegynner løyper er en flott måte å tilbringe din tid i og rundt Breckenridge. Ta i utsikt, og når du får taket på det pitch og roll av landskapet, kan du prøve ut noen av de anbefalte moderat turer. Hvis du er helt ny til fotturer i rocky mountains, vi har samlet noen av de beste lett turstier i Breckenridge. Sørg for å gjennomgå og følge Etterlate seg Noen Spor prinsipper før du drar ut for og være forberedt på dine eventyr.,

Lett Turstier i og rundt Breckenridge

Iowa Hill Min Sti

Dette er lett trail er fylt med historie! Stien snor seg gjennom en forlatt gruve-området med historiske gjenstander og skilting. Turen starter med en gradvis stigning, men det er mange av stedene for pauser samt benker. Den siste delen av turen er i nedoverbakke. Iowa Hill Min Sti er bare en og en halv mil totalt, og er en sløyfe slik at du ikke får tapt.

Avstand: 1.2 mile loop

Veibeskrivelse: stien kan nås fra Flyplassen Veien sør for sentrum., Bare se for trailhead å begynne i nærheten av det offentlige arbeider bygningen, og du er godt på vei til å gi barna et eventyr av en livstid med dette.

Sagbruk Sti

Dette kort, enkelt tur er rik på utsikt og nærhet til byen. Denne turen er godt i skyggen av furutrær, og har en mild heving få som gjør det perfekt for nybegynnere turgåere så vel som barn. Turen avsluttes med utsikt over Breckenridge skiområde 10 Km lang fjellkjede, og et reservoar som er det perfekte stedet å slappe av og nyte utsikten.,

Veibeskrivelse: Gå opp Fire O’Cock Veien til Snowflake Heis eller ta den Gule Buss Rute av Breckenrdge Gratis Tur til bunnen av heisen følg skiltene.

Safir Punkt

Solnedgang fra Safir Punkt Loop, en av de lett turstier i Breckenridge.

I en avstand av ca en mil og en halv, Sapphire Point er en enkel, morsom og korte fotturer sløyfe som tilbyr enestående utsikt over Summit County og Lake Dillon., Det er en av de utmerkede lett turstier i Breckenridge for familier med små barn eller eldre slektninger.

Avstand: 1.6 km rundtur

høydestigning: Ingen

Veibeskrivelse: Fra krysset mellom storgata og Ski Hill Road/Lincoln Avenue kjøring nordover på Riksvei 9 ca 5 miles å Swan Mountain Road. Ta til høyre på Swan Mountain Road og stasjon for ca 3 km til du kommer til toppen av veien. Trailhead er på venstre side av parkeringsplassen.

Indian Gultch Sti

Avstand: 2.,8 km
høydestigning 318 ft

Indiana Gulch Trail er en 2,8 km lett smuglet ut og tilbake trail ligger i nærheten av Breckenridge, Colorado, og er god for alle ferdighetsnivåer. Stien er primært brukes for fotturer og er best brukt fra Mai til oktober. Hunder er også i stand til å bruke denne stien, men må holdes i bånd.

Sallie Frisør Mine

Sallie Frisør-Trail er en perfekt tur for din firbente venn!,

En flott nybegynner-nivå tur som fører til den gamle Sallie Frisør-Mining nettsted som sitter over byen og gir nydelig utsikt både mot Breckenridge og Keystone.

Avstand: 2.8 km tur-

– >

høydestigning: 393 føtter

Veibeskrivelse: Hodet nord på N Main St mot Wellington Road. Sving til høyre inn Wellington Road og opphold på Wellington Road for 1.1 mil. Fortsetter rett på fransk Gulch Road, og følg veien til 2.7 km til du kommer til den Sallie Frisøren Min Trailhead på høyre side av veien.,

Blue River Rec-Path:

Blue River Rec-Banen går rett gjennom hjertet av Breckenridge.

Denne klassiske turen paralleller i Blue River, og gir fantastisk utsikt over Tenmile Utvalg og Baldy Fjellet som du går sammen med den fredelige Blue River.

Avstand: Ta Blue River Rec Banen så lenge eller kort som du vil. Denne veien går hele veien til Frisco (9.6 km en vei).,

høydestigning: 300 fot

Veibeskrivelse: Fra krysset mellom storgata og Ski Hill Road/Lincoln Avenue kjøretur vest på Ski Hill Veien ca 100 meter til du kan ta første til høyre ut av Ski Hill Road inn Wellington Mye. Park i Wellington Mye, og deretter gå mot Watson Avenue. Cross Watson Avenue, og deretter gå vest til du har krysset broen over den Blå Nilen. Det vil være en rec-banen på din høyre side, noe som er starten på stien turen!,

BOREAS PASSERE

Boreas Passere tilbyr flott utsikt og en bukt aspens. Nyt denne rute til fots, sykkel eller bil.

Avstand: Boreas Passere følger den gamle jernbanelinjen, og kobles til byen Como. Denne turen kan lett gjøres kortere ved å dreie rundt en del i, og det er vakker utsikt bare et par minutter ut fra parkeringsplassen. Det er skånsom høyde, grusvei-dekning, og naturskjønn utsikt gjør det til en perfekt tur for nybegynnere, familier og fotografer., Biler bruker denne grusveien i løpet av sommeren og høsten måneder.

Avstand: 17 km én vei, ut-og-tilbake sti

Veibeskrivelse: Fra velkomstsenteret, kjører du sørover på Main St. til det andre lyskrysset og ta til venstre til Boreas Passere Veien. Følg veien 3.5 km til du kommer skitt parkeringsplassen der trailhead er plassert. Det er 3 km til Bakers Tank, og 6.4 km til gamle Boreas Stasjon på toppen av passet.,

Reiling Mudre

Denne korte, aspen-lined løypa er flott for nybegynnere og tar turgåere til Reiling Gull Mudre, en historisk mining mudre båt sist brukt i 1922. Hvis du er ute etter en lengre tur, denne stien kobles til B&B Stien og inn i et nettverk av kryssende stier i den historiske mining district.

Avstand: 1-mil tur / retur -, ut-og-tilbake sti

Veibeskrivelse: Fra velkomstsenteret, drive north Main Street, to kvartaler, og sving til høyre inn Wellington Road. Følg Wellington road 1.,1 km til skjæringspunktet mellom Wellington og fransk Gulch Road. Bo rett og følg fransk Gulch road som den blir til støv, og deretter fortsetter forbi Landet Gutten Min på høyre side. Fra Land Gutten Min, inngangen til Reiling Mudre trailhead er 1 km på høyre. Følg broen over bekken til Reiling Mudre og nyte mange av de kryssende stier i den historiske mining district.

Blue Lakes Sti

Denne korte turen tilbyr foss utsikt og en høy alpine lake etter en kort tur. Stien fortsetter for de som er interessert i en mer anstrengende tur.,

Avstand: Visning gange fra fossen og høy alpine innsjøer er .05 kilometer lang spasertur på dam

Veibeskrivelse: Kjør sørover på Main St./Hwy 9 av Breckenridge for 8 km til du kommer til Blå Innsjøer Road/Nr 850 på din høyre side. Slå på Blå Innsjøer Road/Nr 850 og på gaffelen gå rett for 2 miles på en grov grusvei. Parkering er tilgjengelig der veien døde-ender i dammen på Øvre Blue Lake. Ved dammen er det en foss og muligheten for fjellgeiter.