Reviews van onze Financiële Instrumenten.

heeft een verwijzingsovereenkomst gesloten met Personal Capital Corporation (“Personal Capital”), waarbij de auteur tussen $70 en $150 zal worden betaald voor elke persoon die de webpagina gebruikt om zich te registreren bij Personal Capital en ten minste $100.000 aan belegbare activa koppelt aan het gratis Financiële Dashboard van Personal Capital. Auteur kan ook in aanmerking komen om deel te nemen aan een extra bonus compensatie programma waardoor de auteur zal worden betaald extra compensatie op basis van het bereiken van bepaalde doelgegevens., In aanmerking komende deelnemers aan het bonus compensatie programma en de doelgegevens worden vastgesteld door PCC naar eigen goeddunken. De auteur is niet verbonden met persoonlijk kapitaal en de diensten van de auteur bestaan uitsluitend uit verwijzingen van potentiële klanten. Als gevolg van deze regeling kan auteur financieel voordeel halen uit het doorverwijzen van potentiële klanten naar persoonlijk kapitaal. Er worden geen kosten of andere bedragen in rekening gebracht aan beleggers door Auteur of persoonlijk kapitaal als gevolg van de verwijzingsovereenkomst., Beleggers die door de auteur worden doorverwezen naar Personal Capital en zich inschrijven op beleggingsadviesdiensten van de dochteronderneming van Personal Capital, Personal Capital Advisors Corporation (“Pcac”), zullen als gevolg van de verwijzingsovereenkomst geen hogere beheerskosten of andere soortgelijke compensatie betalen aan de auteur, Personal Capital of PCAC. Aanvullende informatie over PCAC is opgenomen in deel 2A van PCAC ‘ s formulier ADV. deze verwijzingsovereenkomst met de auteur impliceert geen sponsoring, goedkeuring, onderzoek, verificatie of monitoring door PCAC van de inhoud van de website van de auteur., Personal Capital is niet verantwoordelijk voor de inhoud van een website die eigendom is van een derde partij die kan worden gekoppeld aan de website van Personal Capital, ongeacht of de link wordt geleverd door PCAC of een derde partij. Personal Capital bereidt of onderhoudt geen informatie voor, heeft en zal deze niet herzien of bijwerken, en garandeert niet de nauwkeurigheid, tijdigheid, volledigheid, geschiktheid, betrouwbaarheid of bruikbaarheid van informatie op een website van een gelinkte derde partij.