recensioner av våra finansiella verktyg.

har ingått ett referensavtal med Personal Capital Corporation (”Personal Capital”), genom vilket författaren kommer att betalas mellan $70 och $150 för varje person som använder webbsida för att registrera sig med personligt kapital och länkar minst $100,000 i investeringsbara tillgångar till Personal Capital fria finansiella instrumentpanelen. Författare kan också vara berättigade att delta i ett extra bonuskompensationsprogram genom vilket författaren kommer att betalas ytterligare ersättning baserat på uppnåendet av vissa målmått., Berättigade deltagare i bonuskompensationsprogrammet och målmätvärdena fastställs av PCC efter eget gottfinnande. Författaren är inte associerat med personligt kapital och författarens tjänster består enbart av hänvisningar till potentiella kunder. Som ett resultat av detta arrangemang författare kan ekonomiskt dra nytta av att hänvisa potentiella kunder till personligt kapital. Inga avgifter eller andra belopp kommer att debiteras investerare av Författare eller personligt kapital till följd av hänskjutningsarrangemanget., Investerare som av författaren hänvisas till personligt kapital och tecknar investeringsrådgivningstjänster som tillhandahålls av Personal Capitals dotterbolag, Personal Capital Advisors Corporation (”pcac”), kommer inte att betala ökade förvaltningsavgifter eller annan liknande ersättning till författare, personligt kapital eller PCAC som ett resultat av hänskjutningsarrangemanget. Ytterligare information om PCAC finns i del 2A av Pcac: s formulär ADV. detta hänvisningsavtal med författare innebär inte sponsring, godkännande, godkännande, utredning, verifiering eller övervakning av pcac av innehållet på författarens hemsida., Personligt kapital är inte ansvarigt för innehållet på en webbplats som ägs av en tredje part som kan kopplas till Personal Capitals hemsida oavsett om länken tillhandahålls av pcac eller en tredje part. Personligt kapital inte förbereda eller underhålla, har inte och kommer inte att granska eller uppdatera, och garanterar inte riktigheten, aktualitet, fullständighet, lämplighet, tillförlitlighet, eller nyttan av någon information som finns på en länkad tredje parts webbplats.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *