anmeldelser af vores finansielle værktøjer.

har indgået en henvisningsaftale med Personal Capital Corporation (“Personal Capital”), hvorigennem forfatteren vil blive betalt mellem $70 og $150 for hver person, der bruger weebsiden til at registrere sig hos Personal Capital og linker mindst $100,000 i investerbare aktiver til Personal Capital ‘ s GRATIS finansielle Dashboard. Forfatter kan også være berettiget til at deltage i en ekstra bonus kompensation program, hvorigennem forfatteren vil blive udbetalt yderligere kompensation baseret på opnåelse af visse mål målinger., Kvalificerede deltagere i bonuskompensationsprogrammet og målmetrikkerne fastlægges af PCC efter eget skøn. Forfatteren er ikke tilknyttet personlig kapital og forfatterens tjenester består udelukkende af henvisninger af potentielle kunder. Som et resultat af denne ordning kan forfatteren økonomisk drage fordel af at henvise potentielle kunder til personlig kapital. Ingen gebyrer eller andre beløb vil blive opkrævet til investorer af forfatter eller personlig kapital som følge af henvisningsordningen., Investorer, der af forfatteren henvises til Personal Capital og tegner investeringsrådgivning leveret af Personal Capital ‘ s datterselskab, Personal Capital Advisors Corporation (“PCAC”), betaler ikke forhøjede administrationsgebyrer eller anden lignende kompensation til Author, Personal Capital eller PCAC som følge af henvisningsordningen. Yderligere oplysninger om, PCAC er indeholdt i Del 2A, PCAC Form ADV. Denne henvisning aftale med Forfatteren ikke ensbetydende med et sponsorat, påtegning, godkendelse, efterforskning, kontrol eller overvågning af PCAC af indholdet af Forfatterens hjemmeside., Personal Capital er ikke ansvarlig for indholdet af et thirdebsted, der ejes af en tredjepart, der kan være knyttet til Personal Capitals Websiteebsted, uanset om linket leveres af PCAC eller en tredjepart. Personal Capital forbereder eller vedligeholder ikke, har ikke Og vil ikke gennemgå eller opdatere og garanterer ikke nøjagtigheden, aktualiteten, fuldstændigheden, egnetheden, pålideligheden eller nytten af oplysningerne på et linket tredjeparts websiteebsted.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *