De Beste Turstiene i New Jersey

Vandre NJ er skogkledd stier, fossefall, åser, daler, og våtmarker

Den beste tiden av året å nyte fotturer i NJ er i høsten når bladene er i farger, og i løpet av våren eller etter en kraftig nedbør når fosser og elver er på sitt beste

Nord-Jersey Fotturer

Apshawa Bevare
Vest-Milford Township
Hjemmeside – Sti Kart

Vanskelighetsgrader – Moderat, noen steiner, og bratte delene. 5.3 km. ., Denne turen tilbyr tar deg langs et mangfold av habitater og vakker utsikt i hjertet av det skotske Høylandet nordlige New Jersey. Butler Reservoaret er en flott attraksjon for turgåere og fuglekikkere, og Apshawa Bekken renner gjennom å bevare den Pequannock Elven. Den Apshawa Bevare er åpent året rundt fra morgen til kveld for rekreasjon, og kan nås fra Macopin Veien i Vest-Milford. Veibeskrivelse til Apshawa Bevare fra Rute 287 – Ta Rute 287N å Avslutte 52 – Rute 23 Nord. Fortsett på vei 23 Nord for 5.,6 km til Germantown Road, sving til høyre inn Germantown Veien og reise øst for 2,5 km. Revet rett på Macopin Veien og reiser for 1.6 miles. Sving til høyre-slå på Northwood Veien og umiddelbart se til høyre for «Apshawa Bevare, New Jersey Conservation Foundation» – skiltet. Det er rikelig med parkering på tomten der.
Buttermilk Falls Loop
Mountain Road
Walpack Township, NJ
GPS-Parkering: N41 08.221 W74 53.350
Hjemmeside
Den beste tiden å komme er i Våren eller etter et kraftig regnvær., Fra fossen, og du kan følge markører til den blå sti, som fører til den hvite Appalachian trail.
Vanskelighetsgrad: Moderat. Hele loop dekker 7.5 km R/T og har 3 fosser, fosser, og god utsikt. Som en advarsel, løypene er godt merket. Buttermilk Falls er NJ ‘s høyeste fossefall på 200’ høy. Det krever nesten ingen fotturer til å se det, selv om det er andre kort trappetrinn klatring og stier for å komme å se andre visninger. For de korteste loop, klatre opp trapper rundt fossen, og fortsette på den Blå stien på toppen., I begynnelsen er det en bratt stigning, men utsikten på toppen er vel verdt det. Vurdere å stoppe ved Tillman Ravinen på vei til Fossen, og gjør et par kilometer vandre rundt det, og så stopper ved Buttermilk for en titt.

Parkering/Trail hodet: Å komme dit: Fra Branchville, ta Rt. 206 N, forbi Culver Lake, ta til venstre inn på Struble Veien der det blir Dimon Veien. Fortsett forbi to parkeringsplasser på venstre for Tillman Ravinen. I krysset, sving til venstre inn Mountain Road, forbi Walpack Kirkegård., Fortsett på Fjellet Veien til du ser en stor skitt mye på høyre side, og den faller på er venstre rett ved siden av veien, og kan ikke bli savnet. Merk: Toalettene er de to Tillman Ravinen parkeringsplasser på Mountain Rd.
Hacklebarney State Park (nasjonalpark)
Chester, NJ
Hjemmeside
892 dekar av en bre-dalen, med juv skåret av Black River og to sideelver som mater den. Det er over 5 km av overlappende stier. Dette er en lett tur. Bra for barn. Det finnes en rekke broer og benker i hele parken., Alle som ønsker å oppleve et fantastisk utendørs setting uten en masse fotturer eller forsøk på Fiske – vannet er utstyrt med ørret. Merk dette er et svært populært sted uten mye ensomhet.
Parkering/Trail Head: Rt 206 til 513 W. Bare forbi Cooper Mill foreta et venstre på State Park Road. (Det er tegn) Fortsett ca 2 km og ta til høyre inn på Hacklebarney Veien. Park inngang på venstre side.
Mt. Tammany – Delaware Water Gap
Worthington State Forest
Kittatinny Punkt Visitor center
908-496-4458
Hjemmeside
Vanskelighetsgrad: Moderat til Vanskelig., En av de mest populære turstiene i New Jersey. Den beveger seg rundt i Appalachian Trail, og har flott panoramautsikt over Delaware Water Gap og Mt. Minsi over Delaware-Elven i Pennsylvania. Den Røde Prikken Trail er mer brattere på 1.2 km til toppen. Den Blå Prikken Trail er mer gradvis, og litt lenger på 1,4 mil. På toppen av toppmøtet du vil nå Indian head bli belønnet med en fantastisk, mye fotografert panoramautsikt over Gapet.
Parkering/Trail head: Begynn din reise med første stopp ved Kittatinny Punkt Visitor center., Tidlig på høsten er det bare åpent 3 dager i uken. Ta Rute 80 vest til Exit 1 og bre venstre 1/4 mile. På høyre side er det et tegn for Dunnfield Creek Naturlig Området. Det er en parkeringsplass på høyre side, og deretter et stort viktigste mye i sentrum.
pyramidefjellet – Stativ Rock
472 En Boonton Avenue
Montville Township, NJ
Hjemmeside
Problemer; Moderat, men interessant for erfarne turgåere. 4.6 km R/T med en rekke kort til mellomlang løype looper med moderat høyde gevinster, steinete stier, flere bekker, interessant glacial erratics i vakre omgivelser., For fin utsikt over new york skyline ta den blå sti. Det krysser en bekk og strøm linjer og deretter stiger på en kort, men bratt stigning til toppen av Pyramiden Mtn.
Parkering/Trail head: Rt 287 for å avslutte 45. 472 En Boonton Avenue, Montville Township, NJ
Ramapo Mountain State Forest & Van Slyke Castle
973-962-7031
GPS-Koordinater DMS 41° 01′ 58.10″ N 74° 15′ 06.57″ W
Denne ruten tar i Ramapo Lake, Van Slyke Slottet ruiner, pluss utsikt over det omkringliggende området og NYC., Det er lett å lage looper av hvilken som helst lengde her, og det er mye å se, selv på en kort sløyfe. Hele 9.8 mile loop anbefales for erfarne turgåer i anstendig form.
For mindre erfarne turgåere som er enklere, kortere og flatere stier.
Ta Rt 287 for å Avslutte 57, nord på Skyline Drive Tilgang på Skyline drive på «øvre» mye med parkering. Stier fra at det vil føre til lake-området via Hoeferlin i gult, Schuber i oransje, eller Todd i hvitt og nordover. Det er flere kort stier fra 1.1 til 1.6 km som kan ta deg til Van Slyke Slott og Ramapo Lake.,
Ramapo Mountain State Forest – Wanaque Trail Ridge
6 km, moderat vanskelighetsgrad tur som dekker Ramapo Sjøen med utsikt fra Wanaque ryggen av reservoaret og de omliggende fjellene. Det er noen bratte stigninger med noen enkle skogkledde vegstrekninger rundt Ramapo Lake.
Parkering/Trail head: Rt 287 for å Avslutte 57, nord på Skyline Drive. Den «lavere» parkering er på venstre. Ta forsiktighet for lav clearance kjøretøy: inngangen er steinete og rutted.
Stony Lake
Interaktivt kart
Fee: Gratis adgang, unntatt fra Memorial Labor day
To stier, 2,5 eller 1.3 km., Dette er en enkel tur rundt i Stony Innsjø med et alternativ for å vise to små fosser. Løypene har noen steiner og trær med røtter liten høyde endring.
For best mulig opplevelse, ta i både fossefall, og beaver dam på sjøen — gjøre hele loop. Parkeringsplassen er i midten av turen , hvis du føler at en sti er nok, kan du bare gjøre ett av to.
For detaljert veibeskrivelse, klikk her
Parkering/Trail head: N41.20292° W74.77338° Ta 206 Nord til du angi Stokes, pass Rt 636 og sving deretter til høyre for parken inngang., Kjøre ned Coursen Rd og lage en rett på slutten for å få til trail mye. (Følg skiltene til Stony Lake)
Soloppgang Fjell & High Point
Stokes State Forest
973-948-3820
Hjemmeside
Dette er veldig populært 7 kilometer R/T Appalachian Trail tur med lett vanskelighetsgrad tar deg til den nordlige Kittatinny Ryggen med en klatre opp til det høyeste punktet i NJ til en høyde 1803 meter i High Point., Her kan du oppleve vakker utsikt langs forrevne klipper og utsikt over High Point Monument, Normanook Brann-Tårnet, og Soloppgang Fjellet Pavilion over Walkill River valley og Delaware-Elven.
Parkering/Trail head: Rute 15 nord til Rute 206 Nord. Gå forbi Culvers Sjøen og kort tid forbi avkjøring for Soloppgang Mountain Rd, ta til høyre på Coursen Rd. Følg dag bruker området i Stony Lake.
Terrasse Dammen Sør
Vest-Milford, NJ
Parkering N41 08.573 W74 24.446
Dette 4,5 kilometer moderat vanskelighetsgrad loop tilbyr noen attraktive skog går med rocky koder., Ascend er litt steinete med noen enkle skogkledde deler over en gradvis stigning til Terrasse Dammen, en bortgjemt innsjøen på toppen av Bearfort Mt. Det er noen kule klipper rundt innsjøen. Langs veien passerer du noen fine fjellformasjoner og glacial erratics. Det et et par små fossefall av Terrasse Dammen Sør-trail. Ta den Blå Terrasse Dammen Nord, til Hvit Terrasse Dammen, til Gul Terrasse Dammen Sør.
Parkering/Trail head: Ta Rt. 23 Nord i Vest-Milford. Lage en rett på Clinton Veien forbi Clinton Reservoaret. Trail head ligger på venstre på Clinton Veien, like før pipe Linje., Hvis du går til Warwick Turnpike du gikk for langt.
Torne-Fjellet – Osio Rock Norvin Green State Forest

DMS 41° 04′ 08.00 «N 74° 19′ 32.37» W
Bloomingdale ‘
Hjemmeside
Dette 3,5 kilometer R/T moderat vanskelighetsgrad stien tar deg til toppen av Torne-Fjellet langs ryggen for god utsikt på veien opp til Osio Rock for en 360-graders visning av Wanaque Reservoaret, Ramapos og på en klar dag, NYC silhuett.
Parkering/Trail head: Ta Rt 287 for å avslutte 53, sving til venstre inn Hamburg Turnpike, rett på Glenwild Ave., Passere en turgåer parkeringsplass for Wyanokie Crest på høyre, kort tid etter at det er begrenset parkering for Oter Hull (8-10 biler, trail head ligger tvers over veien. Denne turen starter fra «Otter Hull», parkering-området i Norvin, ikke på Weis Økologi Sentrum.
Wawayanda Fjellet, Wawayanda State Park (nasjonalpark)
Hewitt, NJ
973-853-4462
Hjemmeside
Dette 6 km lange turen gjennom Wawayanda State Park (nasjonalpark) tar vandrer gjennom 13000 hektar av eksterne stier, klipper, platåer, myrer, raviner,elver, og nydelig utsikt., Fjellet inneholder noen av de eldste bergartene langs hele Appalachian Trail dateres tilbake over 12 000 år.
Parkering/Trail head: Fra Rute 23, ta Rute 94 Nord for ca 1 km til New York og ta til høyre på Moe Veien. Denne veien blir Warwick Turnpike i New Jersey, park inngang vil være til høyre for deg, godt merket. Starter på en av de to tilgangspunkter på Warwick Turnpike.
Lockwood Gorge Wildlife Management-Området og Columbia Trail
Høy Bro, NJ
GPS-Koordinater 40.669490, -74.896492
(973) 383-0918
Hjemmeside
7.,5 km på en enkel sti som kan være ferdig i 3 timer. Turgåere kan nyte en spasertur langs grusveier veien som paralleller elven uten avbrudd av biltrafikk, er Det paralleller den Sørlige Gren av Raritan-Elven gjennom en dyp kløft, en av de vakreste stedene i New Jersey. Columbia Stien krysser over Ken Lockwood Gorge Bridge, et metall bro som ble bygget i 1891. Kjørelengde innlegg er lokalisert hvert kvartal av en mil på Columbia Trail, stigende i den retning du er på vei, er på vei nedover i motsatt retning.,
Parkering/Trail head: Ta jeg-78 for å avslutte 17 (vestover) eller avslutte 16 (østgående) for Rute 31 mot Washington. Kjør ca 2 km på vei 31 sving deretter til høyre på Main Street. I 1.1 km ta til høyre på Bridge Street, fortsette 390 meter, deretter til venstre på Main Street. Fortsett .2 kilometer gjennom byen og deretter ta til venstre ved Commons tegn til parkeringsplassen.

Sentral-Jersey Fotturer

Baldpate Fjell
28 Fiddlers Creek Rd
Hopewell Township, NJ 08560
(609) 303-0700
12 km med løyper for alle nivåer, alt fra korte nivå løkker til bratte steinete stier., Dette er en flott tursti for familier og turgåere aldre.

Under ledelse av Mercer County Park-systemet, merkede stier benyttes for fotturer, ridning, mountain. En tur til grassy toppen av Baldpate, det høyeste punktet i Mercer County, tilbyr spektakulær utsikt over Delaware-Elven og Sentrum av Trenton. Benker er plassert på toppen av Baldpate. Offentlige toaletter er tilgjengelig på lodge i tilknytning til hovedhuset. Toalettene er stengt om vinteren.,
Parkering/Trail hodet: Det er to parkeringsplasser ved foten av fjellet på Fiddlers Creek Road og Hyggelig Valley Road
Sveits & Raritan Canal Towpath
Hjemmeside
Dette er en flott tursti for familier og turgåere & syklister i alle aldre. Dette er en mild, flat løype som tar deg langs en veldig pittoresk Kanal langs Delaware-elven i vestlige New Jersey. En flott aktivitet for en dagstur der du kan ta i naturen, historisk 19. århundre bygninger, og river dyreliv., Løypa er laget av 60 miles av canal svingete veier gjennom sjarmerende byer. Løypene kan bli tatt er i mindre deler på en gang. Den populære seksjoner er:
Den Nordlige Delen – 12.2 Km. Denne stien begynner/slutter i Frenchtown, og drar sørover til Stockton på Historiske Prallsville Mills, i dag et senter for kultur, kunst og samfunn aktiviteter med turer i Mill Komplekse og den nylig bevart miller’s house. No-rute til Stockton du vil passere gjennom Bull’s Island delen av D&R Canal Park., Parkering er tilgjengelig på Prallsville Mills, Bull’s Island, og i Frenchtown, bare av Bridge Street
Den Sentrale Delen – 4.0 km. Denne stien begynner/slutter i Stockton på Prallsville Mills drar sørover til Lambertville. Nyt å ha passert av Viktorianske hus, Federal rad hjem, sjarmerende butikker og gallerier. Parkering er tilgjengelig på Prallsville Møller og rett utenfor Rute 202 på den sørlige enden, på Holcombe-Jimison Tunet Museum på Rt 29, like nord for Lambertville, og i Lambertville på city masse.
Den Sørlige Delen – 10.8 Km., Denne stien begynner/slutter i Lambertville vei sørover til Lavere Ferry Road i Ewing Township, stien går gjennom Washington Crossing State Park, en god stopp av poenget med en rekke fritidsaktiviteter. Parkering er tilgjengelig i Lambertville på city masse, og ved Lavere Ferry Road.

Sør-Jersey Fotturer

Det Batona Trail, Pine Barrens
Brendan T. Byrne State Forest
Batsto Visitor Center.
Hjemmeside – Trail Kart
Vanskelighetsgrad: Enkelt, uten bratte kanter og spisse tinder. Denne 50 kilometer løyper forbinder de Brendan T., Byrne, Wharton og Bass River State Skoger. Denne stien er svært flatt og lett å gå, og er perfekt for en dagstur med barna. Andre stier krysser hverandre med Batona Stien for å gi løkker på ca 6 km og 14 km for dagsturer. Looper på ca 2 km i skogen kontoret og en kilometer på Pakim Dammen gi korte enkle turer med bred trasé som må unngås unngå kontakt med vegetasjon som kan harbor flått eller andre insekt skadedyr. Den beste tiden av året å vandre i Batona Trail er i høst når mygg og insekter er mindre påtrengende., Den Batona Rettssaken er den lengste løypa i South Jersey og den femte lengste i delstaten. Denne stien mangler fantastisk panoramautsikt over sporet av Nordvest New Jersey, men det har turgåer en mer skånsom tilnærming til å ta i naturen.

Parkering/Trail head: beste tilgangspunkter er på Brendan T. Byrne State Forest-hovedkvarteret og Batsto Visitor Center.
Franklin Parker Bevare
Speedwell Inngang
3705 Fylke Rd 563
Chatsworth, NJ 08019
Parkering: N39° 48.819′ W74° 32.,859′
Hjemmeside
Vanskelighetsgrad: Lett, flat, med myk sand og barnåler, og et par vann kryssinger på logger.
Ta den Røde Trail, en 6 km løypa som går gjennom en vakker del av pine barrens der turgåere får se gamle tranebær myrer, en beaver dam, en kul suspension bridge, og andre mindre broer. Bevare er hjemmet av flere dyr som anses som truede arter i New Jersey, inkludert bobcat og kongeørn., Flere New Jersey truede arter som kan bli funnet i behold, inkludert Sperret Ugle, Nord-Furu-Slange og Pine Barrens Tree Frog
Maurice River Bluffs Nature Preserve
Cumberland County
Vanskelighetsgrad: Alle nivåer
6 km løypa system snor seg langs en bløff som vender mot Maurice River, og har en 35-fots lange broen, trinn og skinner gjennom de brattere delene som gjør løypene er tilgjengelig for alle nivåer av turgåere, flere benker og benker, og en fugl blind utsikt over elven., Dette kabinettet gir besøkende et «fugleperspektiv» av ulike sjøfugl og ørn i deres naturlige habitat uten å forstyrre dem. Besøkende å bevare kan også dra nytte av den besøkende kiosk, utstyrt med informasjons-informasjon og store trail kart.
Maurice River er en viktig link mellom Pinelands National Reserve og Delaware Elvemunning, både nasjonalt og internasjonalt viktig., Den Maurice River korridoren fungerer som den vestlige grensen av Nasjonalpark og inkluderer byene i Vineland og Millville, og townships av Maurice River, Kommersielle og Buena Vista. Bevare gir viktig stoppested habitat for trekkende og hekkende fugler, inkludert sangfugler, sjøfugl, og raptors som hekkende osprey og bald eagles. Arten bevare arrangerer også produktiv ferskvann dammer og unikt plante-samfunn, inkludert noen av New jerseys største sammenhengende vill ris myrer., Bevare er et ferskvann har for mange arter av odonates som gjør sitt hjem her.
Rancocas Nature Center
794 Rancocas Rd.
Westampton, NJ 08060
(609) 261-2495
Vanskelighetsgrad: Lett, nivå
Rancocas Nature Center, som ligger på en 210 kvadratmeter del av Rancocas State Park, er satt opp med 3 miles av turstier gjennom varierte habitater, inkludert eng, skog og våtmarker. Det er fire separate stier som varierer i lengde fra .2 miles .9 mil.
Parkering/Trail head: Visitors Center på 794 Rancocas Rd., Westampton, NJ
Smithville Park og Smith ‘ s Woods
803 Smithville Rd.
Eastampton, NJ 08060
Vanskelighetsgrad: Lett
Med 4.4 miles av turstier gjennomgang av et utvalg av typer terreng, Historiske Smithville Park og Smith ‘ s Woods sammen er midtpunktet i Burlington County Parks-Systemet. Det er et utvalg av separate stier som varierer i lengde fra .2 km 1,5 km., Mens vandring på stier, besøkende kan se white-tailed deer, wild turkey, rødrev, bever, cottontail kaniner, red-tailed hawks, store blå hegre, og et bredt utvalg av sjøfugl for å nevne noen. De fleste park stier som er beregnet for felles bruk av turgåere og all-terreng syklister. Ravinen natursti er for turgåere bare. The Smiths Skogen-Området er på motsatt side av Smith-ville Rd. Denne delen inneholder piknik paviljonger og rasteplasser med griller, en lekeplass, toaletter, butterfly garden, og turstier.,
Parkering/Trail head: To tilgangspunkter for Smithville Park på 803 Smithville Rd. og for Smith ‘ s Woods på Øst-Jernbanen Ave. Parkering, hvile rom, og benker er tilgjengelig på både tilgangspunkter.
Uventet Wildlife Refuge
110 Uventet Rd
Newfield, NJ
(856) 697-3541
Hjemmeside
Vanskelighetsgrad: Moderat, noen ungroomed stier.
En beskyttet naturlige habitat bestående av 767 hektar med uberørt, pine jord, skog, enger og myrer., Det gir et tilfluktssted for dyr og planter innfødt til sør i New Jersey, et sted hvor dyr kan leve fritt og naturlig, uten frykt for å bli skadet på grunn av menneskelige vesener.
Et flott sted for fotturer. Noen av løypene kan være ungroomed og utfordrende, Utmerket for birders, kunstnere og fotografer. Turgåere er tilbøyelige til å se bever, river oter, skilpadder, hjort, bald eagles, og et stort utvalg av mindre fugler. Ring for en avtale for å besøke,