Fotturer

Trinn i skog og enger på Boone stier på og av parkway

Boone området stier på og av Parkway er spesielt designet for å lokke ikke-turgåere og alvorlige turgåere likt. På Parkway det finnes et stort utvalg av stier. Lett stier tillate noen å gå inn i skog og enger for å ta en pause i sin stasjon, og nasjonalt viktige alvorlig turer la alvorlige turgåere å holde trekking på.

TA EN TUR

DOUGHTON PARK/ FÔR STABEL (MILEPOST 241.,1)

Start bare forbi Bluffs Lodge på bred bløff som stikker ut i tomrommet av Bassenget Cove. Peer over på Caudill Hytta, så du kan spasere til flott utsikt på 1 km løypa ut til Fôr Stabelen.

DOUGHTON PARK/ CAUDILL HYTTE (MILEPOST 248)

Martin Caudill er 100-plus-år-gamle hytta er Doughton Park er mest isolerte stedet Det er en lang dagstur og en lett backpacking tur. Avslutt Parkway på milepost 248 og gå øst ned NC-18. Om seks miles fra Parkway, sving til venstre på NC 1728. På fire mil, sving til venstre igjen til NC 1730, grus Longbottom Veien., Tre miles fra at snu, parkere på høyre ved Bassenget Creek bridge. Ta Grassy Gap Brann Veien på venstre side for en enkel 1.7 km til backcountry campingplass (stor base camp/tillatelse kreves). Ta til høyre opp Bassenget Creek Trail for en annen 3.3 km til hytta. Som en dagstur, det er 10 km tur / retur.

DEN KASKADER (MILEPOST 271.9)

Dette 1-mile informasjons-og foss loop lærer om lokale trær. Forlenge turen ved å starte på Tompkins Knob Overlook, Milepost 272.5. Herfra kan du spasere Jesse Brun Hytte og Cool Springs Baptist Church, og på å Kaskader parkering på området .7 mil., Fottur at stien og så tilbake til bilen for en 2,4 kilometer lange turen. Sjekk ut våre Boone Området Topp Løyper Guide til Vannfall.

ØRRET LAKE/ BASS LAKE, MOSES MEMBRAN PARK (MILEPOST 294.6)

for Å circle to store dammer, avslutter Parkway på OSS 221. For Ørret Lake, ta til høyre på Shull Mill Veien kort avstand til park og ta en tur rundt hemlock fringed Ørret og Lake. Eller går du til venstre på OSS 221, og i 1 km sving til venstre inn i Bass Lake Trail, en vakker, 1-mile lake loop med utsikt opp til Membran Manor House. Sjekk ut våre Boone Området Topp Løyper Guide til Bass Lake.

GROV RIDGE (MILEPOST 302.,8)

Denne ærefrykt-inspirerende-området i alpine-lignende vegetasjon undersøkelser en nesten 5000-fots slipp fra Bestefar Mountain topper til flatland North Carolina langt nedenfor. Boardwalk utsikt er en ren .3 kilometer, og toppen er 1.2 km tur-retur. Sjekk ut våre Boone Området Topp Løyper Guide til Grov Ridge.

LINVILLE FALLS (MILEPOST 316.4)

Krysse trailbridge for en lett vandring til foss utsikt. For en mer anstrengende tur, opphold på visitor center siden av elven og ta Linville Gorge Trail til bunnen av grå stær på hodet av Linville Gorge., Sjekk ut våre Boone Området Topp Løyper Guide til Linville Faller.

CRABTREE FALLS (MILEPOST 339.5)

Perfekt våren dagstur etter regn-2,5 kilometer, moderat anstrengende foss loop passerer et klassisk, dans, vifte av skum. Sjekk ut våre Boone Området Topp Løyper Guide til Crabtree Faller.

FORREVNE GARDENS (MILEPOST 364.5)

En rhododendron tunnel sti fra visitor center til en CCC-bygget piknik ly og venstre for å synspunkter på gresskledd toppen av Forrevne Gardens (0.8 mil tur-retur).,

For mer informasjon om Boone Stier på og av Parkway plukke opp FalconGuides «Vandring i Blue Ridge Parkway» eller «Beste Enkle dagsturer på Blue Ridge Parkway» av Randy Johnson (http://www.randyjohnsonbooks.com/).

DYKKE INN i VÅRT INTERAKTIVE KART!

Klikk på noen kart symbol og informasjon pakket ballonger dukker opp for å beskrive steder langs ruten. I kartet ballonger, klikk på «Veibeskrivelse» for å legge til adressen din og få trinn-for-trinn retninger for å Parkway steder uansett hvor du er., Starter i nord, følg veien sørover, for en lokal introduksjon til din egen Boone-området Parkway eventyr.