Glen Onoko Faller Trail

Omtale

Glen Onoko er sør-tilgangspunkt for å Lehigh Gorge State Park, som dekker over 4500 dekar. Parken gir besøkende med flere muligheter for rekreasjon, inkludert fotturer, sykling, jakt, fiske og klasse II og klasse III stryk for whitewater rafting, kajakk langs Lehigh-Elven. Glen Onoko Kjøre Løypa er en 2 km løypa topping ut på den vakre Glen Onoko Faller.,

Hva Gjør Det Bra

The Glen Onoko Kjøre Løypa er en moderat tur etter flere mindre fosser og vannfall gjennom trærne og rhododendron, til slutt nærmer seg imponerende Glen Onoko Falle, den største av de to fossene. Følg stien ned den måten du vandret opp eller topp ut, og følg switchbacks tilbake ned fjellet. Turen viser en fantastisk utsikt av flere fosser og den rustikke Lehigh Gorge, preget av bratte vegger, med tett vegetasjon, fjell topper og fossefall.,

Glen Onoko gir toaletter, båt-start, og tilgang til 26 kilometer Lehigh Gorge Trail som byr på lett vandring og sykling langs den naturskjønne Lehigh-Elven. Besøkende kan også utforske et kort gamle jernbanen tunnel som inngang er plassert på slutten av den tredje steinen parkering når du kjører inn i parken. På enden av tunnelen, og besøkende kan ta i vakker utsikt av Lehigh-Juvet og Elva.,

The Glen Onoko delen pleide å være en ferieby, med en flott 47 rommet hotell med tennisbaner en dans pavilion og stier som fører tilbake til fossefall, men hotellet og de omkringliggende skog ble ødelagt i en brann i 1910-tallet. Også, sørg for å sjekke ut den historiske Jim Thorpe.

hvem er det Som Kommer til å Elske dem på

Glen Onoko Kjøre Løypa er flott for besøkende som er craving en mer opplevelsesrik dagstur med pittoreske fossefall langs veien med fantastisk Glen Onoko Falle på toppen., Hotellet ligger like utenfor den sjarmerende byen Jim Thorpe, som er kåret til en av de vakreste små byer i Amerika, Glen Onoko Faller tilbyr besøkende flere rekreasjon muligheter, blant annet fotturer, sykling og white water kayaking. Underveis besøkende vil bli imponerte med vakker utsikt av Lehigh-Elven og Lehigh Gorge. Og sørg for å sjekke ut den nedlagte jernbanen cave før broen til parkeringsplassen.

Retningene, parkering, Parkering – & Forskrifter

Fra Philadelphia, tar jeg-76 Vest. Ta exit 331B til fletter inn-476 Nord., Fortsett på jeg-476 Nord for 56 miles. Ta exit 74 (Mahoning-Dalen), og hold til venstre på gaffelen skal flettes inn på OSS-209 Sør følgende tegn for Lehighton. Sving til høyre inn Lehigh Ave, deretter til høyre inn på River Street krysset broen og fortsett på veien veering rett på W Front Street. Fortsett på Main Street, og deretter ta første til venstre for inngangen av Lehigh Gorge State Park, sammenslåing på D&L/Lehigh Gorge Trail., Følg veien helt tilbake parkering enten på 3 stein mye på din venstre eller krysset broen og parkering i nærheten starten av Glen Onoko Kjøre Løypa.